Faceți căutări pe acest blog

vineri, 23 martie 2012

O mare dramă în Argeș - trei copii s-au înecat din neglijența autorităților. .




Trei copii din localitatea Băiculeşti, judeţul Argeş, între care doi fraţi, au căzut într-un canal de evacuare al hidrocentralei din localitate. Unul dintre localnici a auzit strigătele de ajutor ale unuia dintre elevi, iar o rudă a femeii a sunat imediat la Serviciul Unic de Urgenţă 112.
"Sunt trei băieţi, doi fraţi - unul de 11 ani, celălalt de 12 ani - şi un al treilea băiat de 11 ani. Cei de 11 ani erau colegi în clasa a cincea, celălalt băiat era elev în clasa a şasea. Cu toate eforturile medicilor Serviciului Judeţean de Ambulanţă Argeş, aceştia nu au putut fi salvaţi, au fost eforturi disperate, dar manevrele de resuscitare s-au dovedit fără succes", a declarat purtătorul de cuvânt al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă Argeş, Mădălina Epure, pentru Mediafax.
"Am văzut un copil strigând după ajutor, era în apă, iar apoi am văzut un alt copil în apă cu ghiozdanul în spate şi cu faţa în jos. Un alt ghiozdan era la capul podului. Eu sunt cardiacă, m-am speriat foarte tare şi am fugit după ajutor. Am anunţat-o pe o nepoată de-a mea care a sunat la 112", a declarat femeia.
Ulterior, părintele unui al treilea copil, elev în clasa a cincea tot la şcoala din satul Valea Brazilor, comuna Băiculeşti, coleg cu cei doi fraţi, a reclamat lipsa copilului, care a fost găsit de către pompieri tot în apă, cu ghiozdanul în spate.
Cei trei copii sunt din comuna Băiculeşti şi învăţau la şcoala din satul Valea Brazilor.


Sursa: REALITATEA.NET

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu