Faceți căutări pe acest blog

duminică, 6 mai 2012

Antiviralul de duminică... Cum dracu” toți escrocii își aleg culoarea Orange... ...


           Ca și PDL-ul,  Orange ne ademenește și ne trage-n țeapă!      

           Imbecilii de la Orange, fie s-au inspirat din politica PDL, fie PDL-iștii , în frunte cu piratul de la Cotroceni, au avut drept muză - Orange! 

          În fiecare zi  idioții ăștia ne  bombardează cu mesaje  seducătoare,  ne   ademenesc pe noi românii  cu câștiguri, grase,  pe gratis.  Nu pot să mă culc un   pic   după masa că aud melodia SMS. Mă torturează pur  și simplu cu  mesaje.  În altă țară de mult ar fi fost dați în judecată și ar fi plătit sume grase  pentru acest abuz. Procedează  exact ca  piratul de la Cotroceni care clama ritos: Să trăiți bine!”    Noi l-am votat   și el ne-a adus la sapă de lemn.

    

            Citesc pe net că pe o doamnă au ademenit-o orange  cu punctele și a fost nevoită să plătească un abonament de vreo 800 de lei.  În ce lume trăim?  Chiar trebuie să fim la cheremul unor escroci  care ne  bombardează cu  mesaje iluzorii.  Au ajuns cei de la Orange  la faliment ca și PDL-iștii  de vor să ne extorcheze de bani?  

          Frați români! Nu vă lăsați înșelați de escrocii de la mobile!  Chiar nu se găsește un avocat  inteligent  în țara asta SĂ LE VINĂ DE HAC!  Hai să punem mână  de la mână și să-i  terminăm ca pe pedeliști.  Vasile Anton , Iași,  6 mai 2012     


Redau mai  jos plângerea unei blogger-iste:      



Teapa la concursul SMS “Dorinte Implinite” de la Orange


From: NINA COLEAGHIN Date: 2011/1/18 Subject: JECMANEALA sau CONCURS ... To: office@asistentapentruconsumatori.ro Cc: iulian.urban@gmail.com STIMABILI. ! Sunt in reteaua Orange. Incepand cu luna noiembrie ne-au bombardat cu mesage sa participam la Concurs SMS Dorinte Indeplinite.La inceput n-am dat mare atentie , mai nu citeam din multele mesaje primite , apoi am dat , totusi , un mesaj la 448 , deoarece era gratuit..M-am trezit inscrisa in concursul mentionat mai sus si cu un bonus de 15 mesaje ..A mai trecut o perioada si apoi m-a pus dracul sa citesc unul din mesaje in care mi se puneau intrebari .Stiind ca am niste mesaje /15/ zic de ce sa nu raspund la niste intrebari din geografie sa arat si eu ca nu sunt o proasta , m-am gandit...mai ales ca aveam si cele 15 mesaje castigate ..anterior.. Asa am cazut in plasa, deoarece a doua zi , cand mi-am verificat telefonul mobil , am constatat cu stupoare ca la Costuri Suplimentare aveam de platit 25,10 euro .. Pentru pensia mea de 800 ron., e cam mult , nu !?. DAR... PROSTIA SE PLATESTE ... .Atunci m-am interesat , mai detaliat. de acest concurs ca sa aflu ca este perfect legal , chipurile , era organizat si petrecut de S.C.Orange Romania S.A. , cu sediul pe bd.Lascar Catargi,nr 51-53, sector 1 Bucuresti, reprezentat de domnul Ludovic Alain Pech. Am mers si la un sediu Orange, aici, in Craiova , si m-au incredintat ca nu este o teapa ci e ceva "tare" serios si cinstit . Ma gadeam , am acumulat /drept ca din prostie , nu din dorinta mea ../ 27180 puncte si poate chiar o sa castig ceva .. ca primeam mesaje ca se castiga zilnic , saptamanal si va fi si MARELE PREMIU la sfarsit.. Am accesat pe GOOGLE : CONCURS SMS ORANGE DORINTE INDEPLINITE sa vad la compartimentul castigatori cine castiga .. si n-am gasit niciodata mentionata vreo persoana .. Pe parcurs am intrat de mai multe ori si situatia era la fel .. Intre timp in toate zilele eram bombardata cu mesaje sa mai raspund la intrebari sau sa paricip la diferite lucruri prin a da mesaje la 123.. /deja stiam ca costul unui mesaj este de 0,89 euro/ si nu m-am lasat dusa de nas.. .. Vremea a trecut si a venit ziua MARII EXTRAGERI- 17 IANUARIE. Aveam 27180 puncte. Ieri am intrat sa vad cine a castigat , totusi , acest concurs , daca nu eu , caci , cred ca nu sa-u gasit asa de multi prosti ca mine , care sa fi acumulat atatea puncte.. Pe siteul corespunzator iarasi . NU ESTE CASTIGATOR ! Acuma ..ce vreau ?: SA MA AJUTATI SA CLARIFIC cine da dreptul unei firme, care se socoate de prestigiu si corecta , Orange, sa tampeasca in asa hal contribuabilii lor , din banii carora traiesc BINE , chiar foarte bine .. VA ROG SA MA AJUTATI ..VREAU PEDEAPSA CELOR VINOVATI , dar daca cineva a castigat, vreau lista castigatorilor pe siteul respectiv, punctele acumulate si ce au castigat.. Vreau transparenta , corectitudine si respect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu