Faceți căutări pe acest blog

duminică, 14 octombrie 2012

Cerșetorii...

 Pâinea asta e a mea... nu te apropia că te mușc!


Dă-mi și mie! 


Versuri "Ionela Prodan - Din bucata mea de pâine"

Din bucata mea de pâine
Am crescut un om si-un câine
Omul azi m-a parasit
S-a dus și n-a mai venit
Câinele mă recunoaste
Omul nu ma mai cunoaște

Doar câinele mi-a ramas, măi
Ma apără de necaz, măi
Nu doarme zi si nici noapte
Ma păzește cu dreptate
Îl bat si îl dau afara
Sare gardul, vine iară

Omul e și dușmănos, măi
Chiar de vorbește frumos, măi
Te vorbește-n față bine
Si-n spate loveșpte-n tine
Ce ai omule cu mine?
Nu-ți fac nici o stricăciune!

Când am bani si o duc bine
Toata lumea e cu mine
De n-am bani si o duc rău
Nici cel neam nu-i neamul meu
Si atunci te-ntreb pe tine!...
Care-i om și care-i câine?!

Sursa:  Versuri de la: http://www.versuri.ro/ 


Vasile Anton, 14 octombrie 2012, Iași

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu