Faceți căutări pe acest blog

duminică, 28 decembrie 2014

De ce nu a ales Iohannis biroul lui Băsescu?!...


          Întrebat intr-un interviu acordat Turnul Sfatului TV, din Sibiu, dacă este adevărat ca a luat alt birou, la Palatul Cotroceni, decât cel în al fostului președinteTraian Băsescu, Klaus Iohannis a răspuns:

            "Da, este un motiv. Biroul care a fost folosit de predecesorul meu este un birou care pur și simplu mi s-a părut prea întunecat. Am vizitat biroul de deasupra, unde au avut biroul alți doi președinți, și mi s-a părut mult mai potrivit pentru stilul meu". sursa Ziare com.
        

   Nota bene:  Nu-i de mirare că  Traian Băsescu  avea un birou întunecat. Șobolanii trăiesc  doar în locuri  întunecate. 

  Vasile Anton Ieșeanu,28 decembrie  2014, Iași   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu