Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 26 octombrie 2016

Ambasadorul cowboy Hans în țara lucrului bine făcut...

Ambasadorul cowboy Hans în țara lucrului bine făcut...







Bolivia l-a expulzat pe ambasadorul Statelor Unite, Philip Goldberg, acuzându-l pe acesta că alimentează tulburările civile, care ameninţă preşedinţia primul indian indigen ales, Evo Morales, dar periclitează însăşi unitatea naţiunii boliviene, relatează The Telegraph.
Fără să îmi fie frică de Imperiu, îl declar pe domnul Goldberg, ambasadorul SUA, persona non grata în Bolivia", a spus Morales, într-o retorică foarte apropiată de cea a lui Hugo Chevez, prietenul şi aliatul său venezuelean". Conspiră împotriva democraţiei şi caută divizarea Boliviei", a adăugat Morales. sursa Știripesurse.ro
Când va fi expulzat și cowboy-ul Hans din România. Implicarea în treburile interne A ale României a ambasadorului SUA este absolut umilitoare pentru noi românii care ne încăpățânăm să nu abdicăm de la demnitate. Și ambasadorul american Hans Klemm conspiră împotriva democrației în România și la spargerea statului român.
Dovada: aflat în vizită în Covasna s-a fotografiat alături cu steagul cumunității secuiești. Dar cine să-l declare pe coboy-ul Hans persona non grata? Iohannis? E omul lor. a fost ales ca președinte al României de americani și votat de noi ca oile. Doar suntem un popor mioritic. Dacă suntem colonie americană de facto, atunci să recunoască aceasta, să știm și noi ce avem de făcut. sursa

Ambasadorul   cowboy  Hans:  Îl felicit pe   Klaus  Iohannis Îl felicit pe președintele Iohannis pentru sprijinul foarte puternic și constant pentru lupta anticorupție a României. Îl felicit și pentru încurajarea alegătorilor și a partidelor de a aduce la putere un Guvern integru și competent, fără  probleme de corupție…

Ziaristul obraznic: Îl  felicitați pe  Iohannis  pentru lupta anticorupție? Dar  Iohannis  e… , scuzați-mă  că folosesc un termen  atât de   inadecvat  pentru  înalta funcție, un escroc. A   falsificat acte  și a obținut ilegal  două case. Cum puteți felicita  un  președinte escroc?          
Ambasadorul cowboy (se preface că nu a auzit  ce a spus  ziaristul  obraznic). Vă felicit și pe dumneavoastră   că   sunteți  de acord   cu cele  afirmate de mine.  Da,  Iohannis e  un președinte necorupt,  cu mult noroc .                        

 Ziaristul  obraznic: Dumneavoastră sunteți  neamț sau american? Eu  am spus  un  escroc nu individ  cu noroc.     Eu știu  că   Iohannis  era la început     mut, orb  și  surd. Acum după ce  a    luat exerciții  de  vorbire de la  profesorii  de la Casa  Albă, via C.I.A.  în  timpul vacanței de  vară  petrecută, la părinții lui din Germania,   în  Florida, a  devenit foarte  vocal, ba chiar   vorbește   mai mult decât  trebuie, într-atât  de mult  încât    spune minciună după minciună, ca  spre   exemplu  intrarea  românilor  în spațiul   Schengen  și   vizele  pentru Canada. Și calomnie după calomnie; toți adversarii  sunt corupți au dosare penale,  cu excepția  lui Iohannis.  Un președinte penal vrea un   premier nepenal. Câtă ipocrizie domnule ambasador! Nu mă  miră faptul că vietnamezii   v-au făcut   varză… mașina voastră   formidabilă  de  război.                 

Ambasadorul cowboy  Hans: De ce  sunteți  obraznic?  Sunt american. Ce dacă mă cheamă Hans? Sunt american  naturalizat.   Florida e  în America, nu în Germania. Să știi și dumneata!  Aceasta e  o  dovadă  de   incultură și   prostie să nu cunoști  geografia.  Lipsa de cultură  denotă că  voi  românii  sunteți  inferiori, nu puteți  să vă guvernați singuri, vă trebuie un îndrumător.  De aceea am  și venit ambasador  în  țara  voastră…, să vă  îndrum cum să votați,  să nu deraiați  cu penalii…

Ziaristul  obraznic: Un președinte penal    vrea   un premier nepenal, adică pe Cioloș...   Pe el când  l-ați  recrutat. În vremea lui Băsescu?   Întreb   și eu…  să  mă dumiresc de ce  ține Iohannis cu dinții  să-l aibă   premier?   El, sau voi americanii…  Un  guvern slab,  un popor  divizat,  un stat slab:  idealul  imperialismului american, nu-i așa, domnule  ambasador  Hans?                           

Ambasadorul cowboy Hans: Noi vă  implementăm democrația  și voi deveniți obraznici,  mereu  nemulțumiți,  mereu cereți   vize  pentru SUA,   vociferați   pentru    orice  spun eu, ca  niște  Gică contra.   Am spus   că  Iohannis e curat, așa este! Că doar noi  l-am implementat la Cotroceni. Iar dacă  Iohannis îl   vrea pe Cioloș, premier,  noi  suntem de acord. Va  fi   un  bun  premier!

Ziaristul  obraznic: Va  fi un bun premier pentru cine, pentru români sau pentru americani?

Ambasadorul cowboy Hans:  Noi suntem aici să veghem   la   respectarea democrației  în România  și  sprijinim  lupta anticorupție…                                

Ziaristul   obraznic: A, nu noi l-am votat  pe Iohannis  președinte? Voi americanii l-ați  implementat?  Dar are dosare penale  cu casele escrocate  puse la păstrare  la  Înalta Curte… Cum  e  posibil să  aplicați două măsuri, să felicitați un președinte penal. Ne credeți  pe toți  proști, infantili…                  

Ambasadorul cowboy, Hans: De ce îmi  răstălmăcești  afirmațiile? Cu voi  românii nu  mă pot înțelege, mereu întoarceți   vorba mea pe dos.  Noi  l-am găsit  pe Iohannis  ca cel mai bun  președinte.  Voi l-ați votat.  E  logic, nu.   E dovada clară  că noi americanii  vă  dăm ca președinte totdeauna  pe cel mai bun. Și Băsescu   cât a fost  președinte  a fost  foarte  bun, însă acum s-a prostit, a trecut de partea rușilor…

 Ziaristul  obraznic:   A de aceea  ați   anulat   votul  a   7,4 milioane de  români. Că era   un președinte foarte bun… pentru voi.                                  

Ambasadorul  cowboy Hans: Băsescu a   aplicat  political correctness  în țara asta de corupți  și de hoți. Noi  americanii suntem  deasupra oricărei bănuieli de corupție; suntem  adevărați  ambasadori  ai  political correctness. Voi românii, cu excepția adevăraților democrați  ca Iohannis, Cioloș  PNL și USR   nu vreți să țineți cont  de politica corectă. De aceea vi s-a dus buhul  de   popor incorect, care nu  iubiți  democrația ci  dictatura.   Noi nu   putem admite asta!  Ai văzut  cum i-am terminat  pe   dictatori? Pe Miloșevici de lângă voi,  pe  Saddam Hussein… 

Ziaristul obraznic:  Implementați  democrația cu forța  și  în  numele luptei  antiteroriste vă mascați     în realitate imperialismul. Ați  făcut   din acele state  colonii  americane cum ați   făcut  și  din România. SUA   și Germania   belesc    lumea  pe ambele  maluri ale Atlanticului…  Nu eu   am spus-o, ci un francez.   Nu   întâmplător  francezii  au zis că l-a  11 septembrie ați primit ce ați meritat.             

Ambasadorul cowboy Hans: Ce vorbe sunt astea?  Chiar acum o sun pe  Kovesi,  jurnalist  obraznic!

Ziaristul obraznic:  Păi nu am   dreptul  la   libertatea cuvântului? V-am ofensat?  Scuze, dar chiar dumneavoastră  ați spus, vă redau   întocmai cuvânt cu cuvânt:   Protejarea libertății de exprimare, chiar și în cazurile în care exprimarea aleasă ofensează, este un aspect fundamental al unei societății democratice sănătoase.  După cum  afirmați e  un drept  fundamental   în democrație …  Și-atunci de ce  vreți  s-o sunați pe  Kovesi?  Sau  voi americanii   nu mai  trăiți  într-o  societate democratică sănătoasă  cum spune  și Edward  Behr. Political   correctness face o  Americă  înfricoșătoare, adică  o dictatură  sub masca   democrației…   Apropos,  lui Kovesi, pe lângă  medalia pentru curaj,   ia-ți conferit  și gradul de colonel  în CIA?       

Ambasadorul  cowboy Hans:   Vorbești de  iudeul acela  francez…  E  un impostor..,. doar știi că  francezii nu ne iubesc.  Acum  noi suntem stăpânii lumii!         

Ziaristul  obraznic  …   o formidabilă mașină  de război  care  aduce răul! 

Ambasadorul cowboy: V-am   făcut  scutul la Deveselu…, la Constanța avem peste  o mie de militari  să vă apărăm de  ruși  

Ziaristul obraznic:  să ne colonizați. O Românie, colonie… americană.  Să o spargeți în trei  să fie mai  ușor de stăpânit.   Apropo,  acesta e  „proiectul de țară”  al lui Iohannis? Emanația  cu „proiectul  de țară”  vine de la  voi, nu-i așa? Că nu  întâmplător  ambasadorul   american Piticul   din R. Moldova   a afirmat  cu ocazia aniversării  a 25 de ani   de independență   că această țară  trebuie să rămână  un  stat  suveran și independent. Acum  înțeleg de ce au  fost bătuți  de jandarmi,  fără motiv,  unioniștii.  Să vă facă vouă   americanilor pe plac, neam de slugi   tehnocrate…
Ambasadorul cowboy Hans: Pe ambasador  din R. Moldova  nu-l cheamă Piticul  ci Pettit… James Pettit… Noi nu suntem   mici,  noi suntem  cei mai  mari. Noi suntem stăpânii lumii!  Cum te numești piticule? 

Ziaristul  obraznic:  De ce mă întrebați? Să-i ordonați   lui Kovesi  să-mi fac dosar?  Zara Za…  O , dar   au și venit cei de la DNA cu mascații!...                                                    

Ambasadorul  cowboy  Hans: Nu eu i-am chemat!

Ziaristul   obraznic: La noi slugărnicia  funcționează telepatic…

***


Ziaristul  obraznic  a  fost  încătușat de   procurorii DNA. I s-a   întocmit dosar penal. Motivul: A   luat mită de  la   un  mogul al  presei.        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu