Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 29 octombrie 2016

Cinica duplicitate


             



         Când l-am văzut    prima oară   pe  Iohannis  cum ține mâna  la piept când se  intona Imnul  României    m-a impresionat  atât  de   tare  încât  mi-am zis:   în sfârșit  un președinte cu inimă de român. Începusem   să regret că  nu am mers la vot  să-l votez pe el. Mi se acrise de toată mascarada   și nu m-am dus la vot. 
     

 Mai apoi i-am descoperit   adevărata   lui  față.  Un cinic ipocrit,  votat, îndeosebi de diaspora  română în speranța  spațiului Schengen. Au să vadă românii Schengen   când își vor vedea ceafa. 
          Cinismul lui duplicitar începe să-și arate eficiența. Arătând spre „penalii” naționali, cerând listele să mai îngroape în dosare fabricate de DNA și alte nume de la PSD, PRU, Alianța Noastră România (pe Marian Munteanu l-au găsit acum, după 25 de ani , colaborator al securității), acest spân (Băsescu II) vrea să instaureze cu sprijinul PNL și USR dictatura lui Iohannis în România  în scopul deservirii intereselor  imperialismului  germano- american.

Vasile Anton Ieșeanu, 29  octombrie  2016, Iași 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu